اجرای مسابقه مجازی عشق ناب 

اجرای مسابقه مجازی عشق ناب 

تاریخ انتشار : ۱ مرداد ۱۳۹۹
حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: به مناسبت گرامیداشت سالروز ازدواج فرخنده حضرت علی علیه السلام و حضرت زهرا (س)، کانون فرهنگی هنری شهید باکری اقدام به برگزاری جشن مجازی عشق ناب کرد.

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ضمن تبریک سالروز ازدواج حضرت علی علیه السلام و حضرت زهرا (س)، گفت: به مناسبت گرامیداشت سالروز ازدواج فرخنده حضرت علی علیه السلام و حضرت زهرا (س)، کانون فرهنگی هنری شهید باکری اقدام به برگزاری جشن مجازی عشق ناب کرد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: این مسابقه در ۲ بخش خاطره نویسی و نقاشی با موضوع ازدواج و خانواده برگزار می شود و خواهران و برادران بالای ۱۵ سال می توانند در این مسابقه شرکت کنند.

وی بیان کرد: مسابقه مجازی عشق ناب از امروز آغاز شده و تا عید قربان ادامه دارد و علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند آثار خود را در این بازه زمانی در گروه مجازی کانون ارسال کنند.

حجت الاسلام خاوری ابراز کرد: این مسابقه با هدف آشنایی قشر نوجوان و جوان با سبک زندگی و سیره حضرت علی علیه السلام و حضرت زهرا (س) برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب اظهار کرد: علاوه بر این در راستای ترویج سبک زندگی علوی و فاطمی اقدام به تولید محتوا کرده و به همین منظور عکس نوشته ها و کلیپ هایی با همین مضمون تهیه کرده و در گروه مجازی به اشتراک گذاشته می شود.

وی اضافه کرد: همچنین با الگو برداری از طرح ملی راهکار برنامه منبر مجازی با اولویت پرداختن به زوایای زندگی مشترک حضرت علی علیه السلام و حضرت زهرا (س) تا عید قربان در دستور کار قرار دارد.

حجت الاسلام خاوری عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه های تدارک دیده شده توزیع گوشت نذری در بین خانوارهای نیازمندان است و به همین منظور از امروز تا ۳ روز آینده، روزانه یک راس گوسفند نذری قربانی شده و گوشت های نذری پس از بسته بندی در بین خانوارهای نیازمند ۳ روستا توزیع می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب با اشاره به این که اقدامات جهادی کانون فرهنگی هنری شهید باکری همچنان ادامه دارد، بیان کرد: علاوه بر این طرح توزیع کیسه آرد در بین خانوارهای نیازمند اجرا می شود و پیش از این نیز به مناسبت شهادت امام جواد علیه السلام ۸۰ کیسه آرد در بین خانوارهای نیازمند توزیع شده و اکنون نیز ۲۰ کیسه آرد توزیع می شود.

وی در خاتمه یادآور شد: از آنجایی که امسال به دلیل شیوع کرونا امکان برگزاری جشن سالروز ازدواج حضرت علی علیه السلام و حضرت زهرا (س) نیست بنابراین تصمیم گرفتیم با کمک به نیازمندان شادی این روز را با آنها سهیم شویم.

پایان پیام/ 586